Monday

2007-12-17 ♥ 19:50:00 | Kategori >> Mitt liv | KOMMENTARER (1)

Nu är jag hemma från träningen och skolan. Vi hade en hyffsat rolig träning, allt utom småminitennis matcherna var kul, det var bara drygt. Jag fick pris för den mest utvecklade i spelsätt under denna termin. Stolt ;) haha, fick pokal och grejjer. Sedan fick jag en chokladask som tack för att jag varit tränare. Jag fick en film av Elin :O Snäll flicka, den ska jag kolla på imorron om jag hinner.. Imorron har vi ju matteprovet. Vi får inte ens ha med miniräknare. åhh, hur i hela vida världen ska detta gå. Hoppas på det bästa =)

Idag öppnar halva skönviksbacken.. Fast vem bryr sig. blir långtråkigt att åka efter ett tag i en och samma backe. Nu när det bara är halva hur kul är det då då ^^ Dom måste skämta, själv så håller jag mig till fjällen. Vi ska dit den 2 januari, älsk ska följa med! Nice.



Kommentarer
Postat av: Johanna

Hej. Jag undrar om du skulle kunna hjälpa mig med att få min blogg ungefär som din. Jag vet inte hur man gör för att ändra den så skulle vara tacksam om du ville hjälpa mig. i så fall, min msn är: [email protected]! kram

2007-12-17 @ 20:10:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0