Mitt på dan

2007-12-16 ♥ 12:46:37 | Kategori >> Mitt liv | KOMMENTARER (0)

Nu har jag varit duktig och jobbat mer matte, har hoppat över några uppgifter, men orkar inte så mycket mer. Ähh, G i matte nöjer jag mig med gott och väl. Men nu har jag kommit en bit på vägen och nu blir det inge mer plugg idag. Måste ju spara lite till lektionen imorn.

Nu är mamma och pappa och köper en julgran.. Hoppas att den är snygg, men det brukar dom vara. Fast ett år hade vi en asful gran men det var för att vi blev tvugna att köpa en till gran. För morfar hade varit ute i skogen och höggt ner två granar, en till oss och en till han och mormor. De var jättefina men han som ägde marken hade tydligen besprutat dem så det gick inte att ha dom inne för det luktade så starkt och fränt. Vi fick slänga den helt enkelt. Dagen före julafton.. Mamma och jag for och letade med det var typ slut överallt och så kom vi till macken i timrå där fanns det tre st snea och fula jävlar. VI köpte den som såg bäst ut av dem.. Men sen med pynt och grejjer så blev den faktiskt helt ok. Mormor spreyade doftsprej på sin gran haha och barren låstnade bara någon gick på golvet.. Alltså så att det skakade.


image49



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0