Mätt på nudlar.

2007-12-18 ♥ 15:01:00 | Kategori >> Mitt liv | KOMMENTARER (0)

Så, då var jag mätt och skoldagen är över.. första timmen gick ut på att sitta vid datorn och skriva en filmanalys om två filmer, jag han halva. Så måste hinna klart imorgon då. Sen så hade vi ju matteprov, det gick väl sådär.. Men tror att det blir G iaf. Jag tog bussen ändå. Orkade verkligen inte gå enda hem. Man skulle bo i sthlm, där det går tunnelbana var åttonde minut eller om det är sjätte. Minns inte så noga, jag skulle kunna flytta till lägenheten och bo där. Jag skulle komma hem på noll sekunder, typ ^^ Nu inför julen vill jag helst gå ner nåt kilo så att jag kan gå upp det under julen. Hatar att man äter så mycket. Men brukar fakitskt tänka på att jag inte ska äta för mycket godis och sånt. Men det är ju bara en gång på året så. Men så brukar jag göra. Sen brukar jag börja tokträna och så. Kommer få mina paket lite olika dagar, på söndag får jag de första av mormor och morfar, men inte alla bara några(kan inte berätta varför, kan vara lite känsligt men det brukar inte vara såhär). Sen på julafton får jag resten av julklapparna av mormor och morfar och mamma och pappa, min morbror och hans sambo. Sen den 26 då får jag av farmor och farfar, annika, lotta :) Så det blir lite utspritt. Men det kanvara kul det med. Jajja, ska kolla på tv nu jag.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0