Lucia

2007-12-13 ♥ 14:51:00 | Kategori >> Mitt liv | KOMMENTARER (0)

Hej!
Vi skulle ju ha lucia imorse så jag åkte dit till åtta, den skulle inte börja före halv nio tiden, men vi blev insläppta vid kvart i kanske. Sen så sjöng lärarna och elever. Men det kom inget lucia tåg.. Jag tänkte amen dom kommer väl sist. Men sen så kommer rektorn upp och säger att nu finns det glögg och pepparkakor. hmm, lucian då? Det kom inget, när det är lucia förväntar man sig att det kommer ett lucia tåg. Men icke.

Jag har ramlat två gånger på 35 minuter. Jag bestämde mig för att gå hem för vi slutade mycket tidigare så jag orkade inte sitta på skolan och dega så jag gick.. Första ramligen var en riktigt klockren en som man ser på film, hälen halkar och så faller man ner på rumpan med ett brak. Fast det var inget brak när jag ramlade men rätt på rumpan iaf. Ont som satan gjorde det, fifan alltså. Tog ett tag innan jag kunde resa på mig, så där satt jag och försökte resa på mig, lyckades till slut med jag gick som om nån tröck på magen så att rumpan var utåt. Haha, måste sätt fult ut. hur som helst så är jag öm och jag kommer säkert att få ett blåmäke, får sånna lätt. Fast det här kan jag inte kalla lätt, det gjorde så ont. hehe, sen så när jag är fem meter från dörren eller lite mer, i backen ner så halkar jag igen fast den här gången landade jag på benet och det gjorde inte lika ont. inte nog med det så upptäcker jag att min strumpa är nerblodad för att min lilltånagel trängt in i den andra tån. Det är bara för att mina skor är så trånga. Nu ska jag gå och ta en pepparkaka. Ses.


image41



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0