Lördag.

2007-12-08 ♥ 12:53:46 | Kategori >> Mitt liv | KOMMENTARER (0)

Hej!
Nu har jag åkt på en förkyldning, gissa vem som har smittat mig? Jo min pojkvän. Men det gör mig inget faktiskt. Bara pyttelite, hihi. Men är inte stört förkyld. Har nyss käkat lunch och det smakade bra. Sov inte alls bra inatt vaknade ofta. Speciellt när johan vände på sig eller vad man nu ska säga, andades högt? Och när han vaknade. Vid halv nio ungefär så förstog jag att nu var det slut sovet för min del. Var astrött med kunde inte somna om och tillslut så gav jag upp. Så är trött som ett as nu.. Men jag blir snart pigg igen. Ska förresten på Birsta sen, med johan. Ska köpa de sista julklapparna till mamma, pappa och Gustav. Haha, köpte bara till J igår på stan. Imorron ska jag döma småtennismatcher bland småbarn. Richie behövde min hjälp så jag hjälper väl till. Men det är inte före 12 så kan sova till tio halv elva iaf. Det är ju skönt.. Fan va trött jag är. Ska nog gå och sova lite, eller det hinner jag inte med. Bussen går 13.55.. Om en timme. Men vila kan jag iaf göra.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0