Lördag.

2007-12-29 ♥ 15:33:34 | Kategori >> Mitt liv | KOMMENTARER (1)

Hej!
Dagarna bara rusar iväg utan att man kan stoppa dem. Snart börjar ju skolan igen, vill inte! En vecka till borde jullovet vara, inte två fjuttiga veckor. Men men, det finns inget att göra åt. Det är ju nyår snart oxå, ett år sen sist. Det här året har jag gjort mycket. Finns inget som jag verkligen ångrar. Eller joo en grej, den grejen borde vi ha tänkt smartare, men det får bli nästa gång istället..

jag kom tvåa på bowlingen, är man bra eller ;) haha, Men Niklas var bättre. Blev faktiskt förvånad att jag kom så pass bra till.. Brukar ligga sist jämt. Tur säger jag, lyckades inte med ngn strike, men tror att det blev tre spärrar (vet att det är felstavat). Imorse så satt jag och Johan och nödrade sönder hans Guitar hero, det är jättekul! :D det vill jag oxå ha, och sing star. Inte för att jag är bra på att sjunga, men det är roligt ;)

 Tonight ska jag va med emelie, var ett tag sen det bara var hon och jag lixom.
Vi få väl se vad som hittas på, det gamla vanliga säkerligen, hahaha.



Kommentarer
Postat av: Annsingen

Ha en underbar lördagkväll!

2007-12-29 @ 15:45:23
URL: http://lillanslilla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0