Kortare hår.

2007-12-19 ♥ 17:40:01 | Kategori >> Mitt liv | KOMMENTARER (1)

Tja!
Nu har jag en förbättrad frisyr, känns skönt och jag blev nöjd. Det vore ganska coot att vara frisör eftersom tänk att man får förbättra människor, de behöver inte se lika hemska ut i håret. Gosh tänk vilka frisyrer man skulle kunna gö på sig själv eller på barnen man hade. Om jag hade en mamma till frisör skulle jag be henne fixa mitt hår typ varje morgon så att jag skulle se värsta snygg ut i håret osv. hihi.

Snart ska vi (jag, johan, gabbi, emelie och niklas) på sörbergeniornas julsoare. Hoppas att den är bra så att jag har nåt att skratt åt, men alla säger att den är dålig så vi får väl se.. Gabbs skulle komma hit och hämta upp mig klockan halv sju så åker vi dit tsm. Hihi.



Kommentarer
Postat av: Linda

Va kul! Klippte själv mig kort i förra veckan :)

2007-12-19 @ 17:45:29
URL: http://ndail.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0