julov.

2007-12-21 ♥ 16:54:01 | Kategori >> Mitt liv | KOMMENTARER (1)

ja, då var den terminen över. Kan inte fatta att det redan gått en termin, det har gått supersnabbt! Det känns som om jag precis börjat, när jag och emelie kom in i den fulla skrivasalen nästan sist (a). haha. Känns lite annorlunda att inte få några betyg, det är ju kul ju. Men men, vet inte när man får de, kanske till sommaren? Har inte en blekaste.

vi började klockan 9 med en julshow som var dålig, ja vi satt där i 40 minuter sen så gick jag och emelie hem till henne, kollade på en film. Wedding crashers tror jag att den hette. Minns inte riktigt, den var bra iaf. Sen åkte vi till Sibylla och fetade ner oss med en stor strips, sedan vandrar tjockisarna vidare till Shell och köper godis 0_o. Men det är ju faktiskt bara en gång per år det blir jullov ;) ajja, är rätt så mätt så förstår inte hur jag ska få i mig nån middag . hehe, åt inte heller mycket godis, bara nån. Var så äckligt mätt. haha, men nu så börjar det lägga sig lite ;D hoppas att vi inte ska käka strips eller nåt. Vill hellre ha ris och nån god köttgryta.



Kommentarer
Postat av: emelie

ha en bra dag:)

2007-12-22 @ 12:42:53
URL: http://emelieisaksson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0