Isbitar

2007-12-15 ♥ 17:04:00 | Kategori >> Mitt liv | KOMMENTARER (0)

Hej!
Nu har jag fixat mig, till och med flätat håret, har inte hafft flätor sen sportlovet så jag åkte bräda. Men jag tyckte att det kan behövas lite omväxling.. Ska ju snart klippa mig så måste passa på när håret är hyffsat långt iaf. Men kan inte precis påstå att mitt hår är superlångt, jajja nog pratat om håret. Baka nån kladdkaka tänker jag inte, orkar inte. Är inte ens sugen så då skiter jag i det. Men om Johan absolut vill ha det så kan jag väl offra mig, är ju snäll så snäll.

Börjar bli lite kall i munnen och i kroppen för jag äter lite isbitar.. Det är gott, ibland kan jag få isbitssug, det känns typ som när man är sugen på godis dvs. sockersug och så.. ;S det är väl ändå väldigt konstigt? Men det är ju bara fryst vatten så kan inte förstå varför jag envisas med att tugga dom hela tiden? Min familj tycker att jag är konstig, men jag kan väl hålla med dom, för vad jag har hört så är jag nog den enda som tkr det är gott. Mormor tycker att jag borde sluta för tänderna kan ju gå sönder. Men en så länge har dom hållt, men jag äter inte lika mycket som förut iaf. Nu är det bara nån gång ibland.


image48



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0