inte så uppåt.

2007-12-13 ♥ 17:54:20 | Kategori >> Mitt liv | KOMMENTARER (0)

Tjobre my man.
Har lagat mat, det tog lång tid för jag var så seg, dvs. trött så in i helvete. Ont i aset har jag också. Skulle vara skönt om jag skulle gå och lägga mig nu och inte vakna före halv sju i morronbitti, men det är helt inpossible. Jag kommer väl vakna vid fyra då eftersom att jag sovit klart eller nåt. Det har jag ingen vidare lust med, men det skulle kännas skönt. Tror att det är för att jag är förkyld och inte sovit spec mycket de senaste nätterna. Eller okej, nu ska vi inte låta som om det låter som att jag sovit tre-fyra timmar eller nåt. Men jag har lagt mig en timme senare typ varje dag och då blir jag trött. Så istället för åtta timmar som man helst ska sova så har jag sovit 7 (a), men om man håller på så i längden så blir man (iaf jag) jättetrött på dagarna. Idag är faktiskt första dagen som jag är hyffsat pigg, eller var hyffsat pigg på skolan. =) la mig faktiskt en halvtimme tidigare än jag hittills gjort, hah. Vet ju att det är många som är uppe betydligt längre än vad jag är nu. Men jag behöver sova mycket jag. Hehe


Dagens roliga historna: - Vad gör du i skåpet Per?
                                              - Jag leker periskåp.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0