Har alla däggdjur mens som hundarna?

2007-12-15 ♥ 17:27:42 | Kategori >> Mitt liv | KOMMENTARER (0)

Åh, jag läste nyss att en uteliggare vann 10.000 i månaden i 15 år. Det vore ju inte så dumt att vinna, eller hur? Fatta vad rik man skulle bli. Nu så kan man ju undra om han ska fixa till sitt liv och skaffa sig ett boende eller om han tänker supa upp pengarna. Blir mycket sprit i sånna fall. Undra vad som händer om han skulle dö innan de där 15 åren? Slutar det bara att komma pengar eller kommer hans barn om han har några att få dom eller hans mamma och pappa? Han har säkert inga barn, är ju uteliggare. Jag ogillar verkligen uteliggare. När jag är i sthlm så tycker jag synd om dom, men inte dom jävlarna som knarkar och shiet. Såg i somras ett gäng knarkare som hade en hund, stackars stackars hunden. Undra hur undernärd han/hon är då. De borde nästan ha en hanhund för tänk när tikarna löper? ska de gå omkring och droppa blod ifrån dom eller? Hoppas verkligen inte det. Något som jag har tänkt på ett tag är om hundtjejer löper redan från början när de är små eller om det blir som med oss människor. Man får det när man blir äldre och kommer in i puberteten. Kommer hundar in i det? jag har inte en blekaste, ska nog fråga emelie om carrå hade mens när hon var liten ^^ hah, undra vilka mer djur som har mens, apor kanske, de är ju nästan som människor. Haha, va fult. Alla däggdjur kanske har mens? Tänk valarna tex, om de åker omkring och blöder så blir ju vattnet alldeles blodigt och tänk om det är hajar i närheten? Det kan ju inte funka. Om det är nån som vet det här så kan ni/du kommentera och säga som det är för jag vet verkligen inte ^^



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0