God morgon

2007-12-16 ♥ 10:42:23 | Kategori >> Mitt liv | KOMMENTARER (0)

Då var det en ny morgon, med sol och fågelkvitter? Vet inte med gissar på det. Det är så fint väder så borde nästan gå ut och gå, så jag bränner bort lite iaf av allt onyttigt och fett jag ätit i helgen. Men det får bli någon annan dag, någon annan minut osv. Just nu har jag no feeling för det. Men kanske känner för det lite senare, beror väl på. Har hittills gjort det jag skulle den här morgonen, jobbat lite tråkigmatte, blev inte så mycket.. Men iaf fem uppgifter. Kommit en liten bit på vägen, är på sidan 45 och kapitlet är slut på sidan 65. Låter väl kul och provet är på tisdag 0_o så det innebär att jag måste bli klar med äckelmatten imorgon senast. Gaah, orkar inte jobba matte det är det mest dryga och tråkiga som finns. Hualigen.

Pizzan blev god, men blev mätt så snabbt så jag åt inte så himla mycket, men mer än Johan iaf som hade klämt i sig några miljoner köttbullar på julbordet ^^ Vet inte precis hur mycket han åt, men man kan ju gissa.. Höhö. Förkyldningen har inte släppt än och det börjar bli drygt att gå omkring och andas med munnen hela tiden. Tänk om man hade en hemsk andedräkt, som min gamla engelskalärare på mellanstadiet. Yuck. Det var äckligt när hon skulle hjälpa oss blev man tvungen att hålla andan. Men det är ju svårt att hålla andan länge så nån gång ibland blev man ju tvungen att andas och känna äckellukten. Men hur som helst, om man nu skulle ha en hemsk andedräkt och vara förkyld, då måste man ju andas med munnen och då känner ju alla i närheten äckellukten. Mysigt.. Hoppas inte att det är nån som sitter och äter frukost nu när jag har skrivit det här, vill inte att folk ska spy. Fast, om jag tänker mig in i er situation så skulle jag nog inte spy om jag läste detta.. Skulle nog inte bli så speciellt äcklad heller. Så skit i det jag sa och ha en fortsatt bra frukost.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0