fredag eftermiddag

2007-12-14 ♥ 14:30:49 | Kategori >> Mitt liv | KOMMENTARER (0)

Äntligen helg! Nu så är det bara en vecka kvar tills vi får lov.. Kan det blir bättre? :D och jag fick inte ens någon spanska läxa. YEAH. Veckan har rusat iväg som vanligt och det har varit en bra vecka och jag hoppas att den kommande blir lika bra. Nu sitter jag och firar att det är helg med lite godis som jag köpte i ons. Lyssnar även på en massa jullåtar som jag la in på datorn igår från några skivor som vi hade. Måste ju få in julkänslan! hihi.


Dagens roliga histora: - Pappa, kan du knyta mina skor?
                                           - Kan inte mamma göra det?
                                           - Nej, du har mycket bättre knytnävar.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0