fortfarande morgon

2007-12-18 ♥ 09:55:45 | Kategori >> Mitt liv | KOMMENTARER (0)

Nu så  har jag nyss målat på franskmanikyr, har bara topplacket kvar. Det blev riktigt bra, även fast naglarna inte hunnit bli så jättejättelånga, men det hinner de på en vecka.. Den vita färgen börjar bli lite klumpig, ska nog köpa ett nytt någon gång efter jul. Men det vore bra om jag kunde få det i julklapp.. Hihi, är så nyfiken på vad jag kommer få, hoppas det blir bra julklappar annars känns det inge roligt. Fast det är ju alltid kul och få saker. JAg brukar bli nöjd med de flesta saker jag får (: Imorgon ska jag klippa mig, ska inte färga det mörkare som jag hade tänkt.. Det ska jag göra nästa gång jag klipper mig, men det kanske blir tidigare, beror på om min utväxt, den syns inte mycket än så långe men vill ju inte precis gå med en fet utväxt. Men det kommer nog inte hända för förra gången jag färgade så färgade jag till min hårfärg, eller nästan ett snäpp mörkare. Så vi får väl se vad som händer. Är sugen på att färga men ska inte göra det, inte imorgon iaf.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0