Ett år - tolv månader, 365 dagar.

2007-12-27 ♥ 09:32:54 | Kategori >> Mitt liv | KOMMENTARER (0)

Hej!
Ja då var jag vaken, först av alla i hela huset. Brukar vara tvärtom, men nu så vaknar jag och är döpigg. Undra hur kroppen eller det kanske är hjärnan som vet/bestämmer när man ska vakna. För det måste ju vara nåt som bestämmer, annars skulle man ju kunna sova i flera  dagar i sträck.

Idag är det ett år mellan mig och johan.. det känns så kul! Kan inte fatta att att det gått så himla supersnabbt, tiden har bara rusat iväg. Men det har varit ett bra år, ett riktigt bra år. Fick veta vad vi skulle göra igår, han tänkte att vi skulle gå på en restaurang! gud va lyxigt, jag har inte varit på en restaurang på jättelänge. Men det blir ju så. Man går inte ut och äter så mycket.. Men det ska bli kul. Jag undrar bara vilka skor jag ska ha till kläningen.. Kan ju knappast ha mina höga svarta stövlar.. De kommer att vara under själva kläningen, men jag ska ta mig en funderare och kolla igenom alla mina skor..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0