Ensam hemma

2007-12-15 ♥ 16:10:40 | Kategori >> Mitt liv | KOMMENTARER (0)

Nu så är jag home alone.. Mamma och pappa är på fest och Gustav drog till mormor och morfar. Så nu sitter jag här själv i min ensamhet och väntar på att johan ska höra av sig när han hade tänkt komma hit, men inte en på ett tag kan jag tro. För han är på julbord. Inte nog med det så sen ska vi laga eller man kanske säger baka pizza.. Ajja, vi ska iaf göra pizza, hur i hela världen kommer han att orka något sånt? En bra fråga, men jag måste ju äta för att överleva så även om han ska äta så äter jag ändå. Vi tänkte ha en kladdkaka som efterrätt så nu funderar jag på att baka en så vi slipper göra det sedan.. Då kan vi bara smälta maten och sedan äta den utan att behöva baka. Men nu ska jag gå och sminka mig. Men orkar egentligen inte, men det är ett måste om jag vill se lite normal ut ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0