en möglig tumme..

2007-12-28 ♥ 18:46:17 | Kategori >> Mitt liv | KOMMENTARER (0)

hej!
har nyss kommit upp från badet.. Jag badade så länge så vattnet kallnade. Men det var skönt, finns inget bättre sätt (enligt mig) att koppla av. Det är bland det bästa som finns.

idag så var jag med gabbi och emelie, jag vandrade upp till gabbi. tog cirka tio mintuter. Lite mer kanske. Förut när jag var liten så tyckte jag att det var så hemskt långt mellan oss, men har ändrat uppfattning nu ;) hade väl korta och små ben. Tänkte ta genvägen till henne men kom inte ihåg var man gick in, så det blev inget av det. Men sen då tänkte jag att jag tar den när jag ska gå hem istället. Haha, tror ni att jag vågar gå ute i mörka skogen alldeles själv. Då har ni riktigt fel. Är mörkrädd och inbillar mig en massa, fast inte när jag är hemma i huset alltså.

Det blir bowling senare ikväll, men emelie, niklas och johan. Jag gissar på att jag kommer hamna sist, bowling är inte min starka sida om jag ska vara ärlig. Fast det skulle vara kul att vara bäst. Gustav berättade för ett tag sedan att hans kompis tävlar i bowling, och hans tumme har blivit helt missbildad och det har vuxit jättemkt skinn på mitten och det har möglat. USCH, tänk att ha en mögeltumme, äckligt värre. Men det var tydligen ingen fara för det var bara skinnet inte själva tummen. Tur för han.. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0