det satt bra.

2007-12-11 ♥ 17:21:19 | Kategori >> Mitt liv | KOMMENTARER (0)

Nu har jag klämt i mig två potatisar och fem köttbullar, så nu är jag mätt och belåten. ^^ Men var asmätt sen lunchen, mormor lagade tjockpannkaka och jag åt rätt så mycket.. Var väldigt väldigt hungrig då.. aao. Snart har jag träning, ska bli bra så att jag kan springa bort julmusten jag drack hos M & M. Jag behövde verkligen den här dagen till att vila, jag orkade inte med skolan och så. Fast skulle ju ha trippelboll men det är endå nästan samma sak. Ville bara bort från allt och bara chilla, så det satt fint!. Så nu har jag energi till att jobba imorn, ska på birsta efter skolan för att köpa de sista julklapparna. Men jag ska dit själv, lite trisst med det kan inte hjälpas. Emelie är det ju ingen mening att man frågar för hon har ju så ont i tårna stackarn :( Så jag far dit by my self. Ska ju ändå inte vara där så länge, bara köpa två presenter och byta en och köpa en till. sååå, det blir ju typ tre julklappar då ;P haha.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0