Det dunkar i mitt huvud.

2007-12-04 ♥ 10:46:32 | Kategori >> Mitt liv | KOMMENTARER (0)

Gud vad jag mår dåligt, ont i huvudet och ont i halsen. huvudet mitt sprängs nog i vilken minut som helst. Läser ni i tidningen imorgon om en 16-årig flicka i timrå som dog av att huvudet expolderade så är det jag. Inte hittar jag alvedonen heller, vårt kylskåp håller på att pajja, eller aa dörren håller på att låssna och därför har vi ingenting på dörren.. Det var där vi hade all medicin eller vad man ska kalla alvedon, låter lite fel att säga; det var där vi hade alla piller. Jajja, men hursom helst så är jag i stort behov av dem.. Pappa sitter förmodligen i nåt möte för han svara inte. Ingen mening att ringa till mamma, hom har ändå aldrig mobilen på, kan inte hennes jobbnr heller. Men jag får väl lida lite den här dagen. Som jag gjorde igår, fast igår var det ingen fara. Då hade jag bara lite ont, nu har jag MYCKET ont. Håller nog på att bli sjuk för är lite snuvig också. Men nu är det nog pratat om vart jag har ont och hur jag mår. Kan inte vara speciellt kul att läsa. Haha, men vad gör man. Man skriver det man kan ^^ Hade ändå inget annat att skriva om så ni får allt stå ut. Men ska inte skriva nå mer nu för måste gå och kolla vad jag kan äta till lunch, eller aa. måste äta något iaf. Eftersom att jag inte äter på skolan. Min lunchtid är egentligen nu. Det känns lite sent att äta vid halv tre snåret. Inte nog med att jag mår dåligt så har jag en dålig hårdag idag oxå. Det krävdes många minuter med plattång, mousse och sprey för att få till mitt hår, ser trött ut oxå. Hur ska det här sluta?

btw, nu ringde min far och sa vart dom var! Nu är kanske dagen räddad? Fast förra gången jaghade så här mega ont i huvudet så hjälpte inte ens alvedon. Kan ni tänka er hur jag led den dan. haha, amen nu ska jag sluta plåga mer med mitt tjat om ont i huvudet. Hejdå.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0