dan före dopparedan

2007-12-23 ♥ 18:42:19 | Kategori >> Mitt liv | KOMMENTARER (0)

Då var det inte många timmar kvar tills julafton, är nyfiken på vad jag kommer att få. Hoppas ju från nåt av min lilla "trio" ; 120 säng, dator eller snowboard. Något bland det skulle sitta finfint.. Men vi får väl se vad som dyker upp. Brukar bli glad för det jag än får (: Fick Johans paket igår, det blev en body butter, 2 halsband och ett par björnborg trosor. Jättefina presenter verkligen.

Imorse så överaskade älsklot mig med frukost på sängen, MYSPYS. Han hade fixat ljus och allt. Sedan så mös vi på resten av morgonen. haha, han fick ju mina julklappar igår oxå och ett av dem var kroppspennor och gud så roligt vi hade med dom, var länge sedan jag skrattat så mycket.

Sedan kom mamma, pappa och gustav och hämtade upp mig hos Johan så for vi till mormor och morfar, åt lite lunch, glögg och så. Sedan for vi till farmor och farfar och bytte julklappar. Skojsigt, nu längtar jag till imorn så jag får se vad jag får för ngt. Måste ta och packa lite nu jag, ska åka till Falun imorn bitti........ Klockan NIO. Jajja, får väl sussa i bilen.


Den här gången kommer jag att klara det, kan inte misslyckas.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0