Då var det bara så

2007-12-12 ♥ 10:05:19 | Kategori >> Mitt liv | KOMMENTARER (0)

Jag är så trött, orkar inte vara kvar på skolan känns det som. Men nu är det ju så att jag inte har något annat val. Längtar så mycket till helgen då jag kan bara chilla och sova. Ska verkligen sova ut till helgen. Har inte sovit länge sen förra tisdagen och det var endå inte speciellt länge, bara till halv tio. Hela förra helgen sov jag ingenting.. VIll bara lägga mig ner på några bänkar och sova mig igenom dagen. Eller på ett bord kanske, helst hemma då i min säng, men dom har ju inga sängar på skolan. Nu har jag suttit här i två timmar och inte gjort ett piss, läst några bloggar, loggat in och ut på lunar, loggat in hit igen, spelat nåt nörd spel och kollat på roliga bilder på snyggast. Ojj, vilken lektion. Bara drygt, kunde lika gärna vara hemma. Men det går ju inte för sig, måste ju jobba på historian så jag blir klar med frågorna någon gång.. De ska vara klara före jullovet! Jag längtar verkligen till lovet, riktigt mycket. Är så skolless och därför blir vårterminen bättre med mer lov och röda dagar och så. Fan va skönt!

Orkar egentligen inte fara på birsta men måste bli klar med julklapparna.. Sen ska jag lätt åka hem. Så fort som det går.. Bara köpa det och sen dra. Jag hoppas verkligen att det går någon buss hem till fagga före klockan fem. Det brukar ju gå en buss fem över fem, då går den från stan. Så den kanske är halv eller nåt vid ikea.. Då kommer jag ju hem så sent orkar inte, eller så ringer jag till pappa och frågar om han kan hämta upp mig när han åker från sitt jobb.. Men det blir säkert oxå sent, men hellre det än vara där till halv sex helt by my self. Är sugen på godis också, men jag ska inte köpa något sånt när jag är där, inte mitt i veckan typ ^^ Ska bara käka sånt på helgerna från och med nu, men hoppas att jag inte dör. Har nämligen för mig att det är chili con carne till lunch, BLÄÄÄ. Då blir det väl mackor.... ååh, den här dagen känns inte bra, så trött.. :( Men ha det bra allihopa för nu är snart min lektion slut och måste väl då logga ut och lämna tbx datorn, det är inte heller spec mycket batteri kvar bara 11% dvs. 9 minuter ungefär.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0