Björn Borg

2007-12-16 ♥ 19:27:27 | Kategori >> Mitt liv | KOMMENTARER (0)

Tjena!
Är hemkommen från träningen nu och har nyss duschat. Jag älskar verkligen att duscha. Man blir så varm och det är så skönt, hihi. Men nu när det är vinter så får jag en sån väldans torr hud.. :/ Måste smörja in flera ggr om dagen för att den ska kännas mjuk. Eller nu överdrev jag.. Men iaf tre ggr om dan (då har jag räknat med kvällen). Det blev spec efter jag har duschat, känner det även när jag ska tvätta ansiktet och så.. Det är riktigt jobbigt.. Men det blir bättre mot våren. Då blir det bra.

Imorgon på "tennismaskeradavslutningen" så ska jag vara björn borg.. Har inga egna vita shorts så lånade pappas.. Det ser ut som om jag har en stor kjol ifrån sidan. Får ner tre av mina ben i dom. Dom är verkligen jättestora. Haha, har svättaband och grejjer nu. Hoppas det blir bra. Vi skulle få nåt pris vem som va mest kreativ. Hmm tror inte att det blir jag. Det är inte så svårt att "bli" björn borg. joo i spelsättet men inte i klädseln ;)


image53



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0