Att gå eller inte gå, det är frågan.

2007-12-30 ♥ 11:10:27 | Kategori >> Mitt liv | KOMMENTARER (0)

Godmorgon!
just nu sitter jag och funderar om jag ska gå ut och gå, eller om jag ska bara ta det lugnt och vara hemma och slappa hela dagen. Ska nog ta en promenad ändå, vill röra lite på mig och det är så skönt med lite frisk luft. Även fast vädret kanske inte är det bästa. Varför kan det inte bara komma lite snö som ligger kvar? Igår snöade det jättemycket men självklart blir det plusgrader och sedan regn så allt försvinner igen. Det blir is och det gillar jag verkligen inte. När det är vinter ska det vara snö och några minusgrader inte regn och plusgrader.

Imorgon är det nyårsafton. Har svårt att tänka mig att det redan gått ett helt år sen sist. Jag har egentligen inte gjort speciellt mycket det här året. Men det har varit ett riktigt bra år. Undra hur dom firade nyår förr i tiden.. Vid 1700-talet ungefär. Jag skulle faktiskt vilja resa tillbaks i tiden (bara i nån dag och sen komma hem igen) för att se hur det var då, hur dom levde osv. Skulle vara riktigt roligt.. synd att det inte går.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0