annandagen

2007-12-26 ♥ 11:33:10 | Kategori >> Mitt liv | KOMMENTARER (1)

Hej!
Julen den är bra konstig egentligen.. Man väntar in den och tänder ljus fyra veckor innan, och vipps så är den över på en dag. För efter julafton är det ju inte speciellt mycket som händer, det är nyår och juldagen, annandan, men that's it. Det är konstigt också att man får så många presenter men när man fyller år så får man mycket mycket mindre. det borde var tvärtom, vi firar liksom Jesus, varför ska vi ge mer presenter då för? När vi fyller år det är ju det som borde firast mest. Men det är absolut inget jag har emot :P Men det är konstigt.

Ikväll ska vi till farmor och farfar och äta middag och umgås, för vi har ju inte träffat de än. Så det blir en liten släktträff igen ^^ haha, skojjsit. Hoppas inte att det blir julbord för då spyr jag nog. Jag har kommit på ett nyårslöfte som jag ska göra allt för att hålla. Jag ska sluta med godis, dricka (får dricka endast vid speciella tillfällen) och sånt. Springa minst 3 ggr i veckan och gå 2 ggr i veckan och vila två dagar. Det låter väl bra.. Man måste vila oxå annars är det omöjligt att klara av ngt sånt här. hehe, men det ska nog gå bra.

Näe, nu ska jag gå och fixa till min manikyr, sminka mig och klä på mig. Ses



Kommentarer
Postat av: Anonym

Förlåt älskling

2007-12-26 @ 11:45:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0