6 dagar kvar

2007-12-18 ♥ 10:59:45 | Kategori >> Mitt liv | KOMMENTARER (0)

Well, det finns inte så mycket att göra.. Så jag sitter här i några minuter till, mormor och morfar lär väl dyka upp om tio minuter typ. Så jag sitter väl här då i tio minuter, kan inte precis göra något annat, joo bädda sängen och städa, men det har jag ingen lust med. Spelade nåt korvspel förut, man var Bush som sålde korvar i ett stånd, det gick fin fint. Men brände ganska många korvar, hamburgare och lök. Vissa blev så sura att dom stack, för det tog väl för lång tid kan jag tänka mig. Men dom måste ju vänta på sin tur.

Idag så har vi matteprov, jag hoppas att det kommer gå bra. G måste jag ju få iaf. Annars är det riktigt illa, nästan så att man skäms. Det blir bussen hem idag om jag inte gör provet i räserfart. För jag orkar egentligen inte gå hem, men orkar inte heller vänta på skolan aslänge på att bussen ska gå, så slutar jag 40 minuter före bussen går då går jag, men om inte så väntar jag och tar bussen istället.

Det blir en lyxig vecka för mig, jag slutar tjugo i två varje dag, utom på fredag då vi kanske slutar tio halv elva. Brukar ju normalt sluta 13.40 mån, tis, ons. 14.50 tors och 13.20 på fredagar. En helt perfekt vecka. Nu blir det ännu bättre fär nu slutar vi ju 13.40 på torsdag oxå. hihi. Skönt, men efter jul så byter vi schema och då lär vi få ett mycket sämre.. För SP dom går till 16.00 nästan varje dag och så borde det bli för oss oxå. För vi läser ju färre lektioner. Men jag har hellre ett dåligt schema på våren, för då är det mer lov och rödadagar. Då lider man inte lika mycket. Det hade varit ett helvete att sluta så sent nu under hösten, bara ett lov. Jobbigt, är glad att jag har det schemat jag har. Men nu lär väl m & m dyka upp, tyckte att jag hörde någon komma, så vi ses.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0