12.04

2007-12-27 ♥ 12:03:31 | Kategori >> Mitt liv | KOMMENTARER (0)

Okej, då var klockan snart tolv, om exakt tre minuter. Fast vet inte om det är exakt oj, nu blev det två. Snart är det dags för mig att ta mig en liten tripp ner på stan. Ska byta mina Björn Borg trosor, de sitter så hemskt tajt i midjan, ser väldigt tjock ut och det går inte för sig. Då får det bli ett par medium istället. Det blev en helt annan dag än vad jag hade räknat med.. Hade tänkt mig ett bad runt ett tiden i ungefär en timme, sedan ansiktsmask (medans jag ligger in tha bath), sedan sminkning och så lockning av håret. yey. Men nu blir det helt andra bullar. Pappa hade klipptid kl halv tre så jag kommer väl hem kanske tio över tre, det får bli en snabb dusch, föna håret, sminka mig och locka håret. Men den endringen gör mig ingenting.. Hihi.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0